Tisdag i massor!

Idag är det då Tisdag! Snart långhelg (A) Heheh står på jobbet och herjar och undrar på vad jag är sugen på? Börjar bli hungrig men åt ju herregud 4st hårdmakor innan jag kom till jobbet! vart tog dom vägen då?

Ja nu var mitt "nya" ragg in! hahaha man träffar väldigt mkt folk här. massa skratt får man också!

Tralla laaa!!! Måste ha en ny telefon NU! Det funkar inte att inte höra när någon ringer eller sms eller ja... den gör inge ljud från sig bara lyser! vilken bra telefon.. Iphone 4a släng dig i väggen.... hehe

Men vet inte vilken telefon jag ska ha. kan ju med iphone nu? Samsung galaxu s2 eller va den heter tycker jag är så kompilcerad? fattar inget av den. Eller om man ska vänta till nyaste telen kommer så blir det ju lite roligt! hehe Gud så dryg jag är.

Har beställt massa nytt idag! AHA och alexander! Roligt att få det... hihi Sen ska jag beställa mer Rock By sweden saker. Sånt som behövs nu innan jul :)



Mamma försökte ringa mig igår och sms när hon stod utanför hos mig. hon kunde inte portkoden så hon kom inte in häler så hon hade stått där och väntat. stackars mammsen! när jag märkte det så hade hon redan åkt hemåt! hehe usch så elak jag kände mig!

Hon hade med sig hathyllan och skåsaken som jag ska ha! Får deras gammla då mamma har köpt en riktigt värstin snygg sak som dom ska ha! hehe så FUSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0