Sissta rycket denna vecka.

Lördag! Snart får jag helg! Känns som det behöver en lathälg framför tv med chips och godis! Har haft ont i huve i 3 dagar nu.. en dov huvudvärk som inte vill försvinna. Så krypa ner med tecke i soffan och bara mysa!

Igår vart det att jag åkte till mamma. Fick mat och träffa Åsa och Mia som var på besök! Busade även med en hund som var där! åhåå så mysigt och jag vill ha en liten damråtta jag med!

Undra va som händer idag? igentligen skulle jag bara villja dra tecka över huve och sova tills på måndag men då är ju min lediga dag över... humm vill ju hinna med massa när jag är ledig! Så ja nått lär det ju allt bli.


ojojj så snygga vi var! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0