Roliga Kunder!

Han som ger mig godis kom in idag...

Helt seriös och gick fram till mig.

-Hur känns det att vara så vaker?

haha jag börja skratta och svara tillbaka -hur känns det att vara så rolig?

Jaa man får vara med om mycket här! Så roligt roligt! har ätit en lussekatt idag! Men måste erkänna.... Degen är så sjukt mkt godare än bullarna.. jaa så är det verkligen!

Idag ska jag försöka åka och köpa lite julsaker så jag kan pynta i butiken! bara jag som inte har börjat! hehe alla andra har full pyntning och klart typ!

Härlig bild! Bilden är för 1 år sen då jag och EMma skulle ut på krogen! haha Emma ville inte vara med men hennes rumpa ville allt det! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0