Ny vecka! Bara å stå i!

Då var det måndag igen! Härligt! Har vart otroligt skönt med långhelg! hehe Har avrt helt slut även om jag har tagit det lugnt och bara vart i min egna värd! Helgen har vart kanon! Lugn med ända vart det en lugn fest på lördag! Sovit som en stock inatt och vakna av att klockan ringde! Annars brukar jag alltid vakna innan klockan ringer! Bra drygta lltså! hehe

Står på jobbet nu! Har en tjock halsduk på mig! Var så kallt så den fick sitta kvar! blir bra mkt varmare och skönare bara av att ha nått runt halsen! Vilken är kanon i denna iglo!

Trevligt! hehe :)



Har fortfarande inte färgar håret och min utväxt är så lång nu! humm.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0