Nu kommer revisorn bli GLAD!

Rensade min plånbok nu på förmiddan! hehe Hittade massa smått och gåttt där!

Bland annat massa kvitton från september som revisorn har saknat! heh så hon kommer bli superduper glad på mig nu! =D UNDERBART!

+Så hittade jag mitt kvitto på min kamera som är sönder!
så lär åka till blge någon dag. skynda in på onoff, klaga och lämna in kameran för att den inte funkiar! +boka tid och förhoppningsvis att de kan fixa naglarna på en gång! hehe Är på tiden nu allt att de blir fixade! Så jaa det ser jag fram emot nu!

Klockan är nu lite över 5 så snart stänger jag butiken för denna dag! Jennifer har vart här och hellsat på och babblat så det var trevligt! hihi Sen börjar jag få så ont i magen... den "roliga" tiden är nu på gång.. jädra trökigt med mäns. buhu alltså! jaja det går snart över så! :)


HAHA!!!!
I lördas var det prick 1år sen jag och EMma vart utslängda på krogen! Men ändå fick jag inte se ebba gold i lördas! Gjorde ju inte en repris. var bara att vi aldrig kom så långt! hehe
  jaja nästa allahelgona får jag och emma köra på en repris istället! ;)

Studenten! Känns som evigheter sen! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0