Lucia 2011

Snart är det lucia!

Jag har fått äran att fixa årets lucia och tärners halsband! halsband med en bricka som det står 2011 på och på lucians ska det stå Lucia 2011

Roligt Roligt! :) Ska bli spännande allt att fixa! hii

Denna dag kommer gå fort va jag känner nu iaf! hehe Håller på att städa på kontoret och det kanb jag verkligen säga att det behövs! Fyfan så stökigt jag har det bakom! hehe ATTANS!så är på tiden att jag tar tag i det! hittade även på kvitton som måste till revisorn (A) hihi

Fattar inte varför jag inte kan sova.. sover så jävla oroligt och vaknar flera gånger under nätterna och har huvut fullt att tänka på! det bara snurrar..... Känns som om jag skulle behöva sitta i ett mörkt rum och bara vara för mig själv så jag får tänka igenom allt jag har i huvet och det är ganska mkt! hehe Jaja ikväll blir det BIO iaf! 20.30 wieee

Direkt efter jobbet blir det att åka ut till pappa och anna och gratta calle som fyller hela 16år! ojojj lilla bäbisen var ju bara 4a år när jag träffa han första gången! ojojj jaa Massa grattis till Lillebror Calle! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0