Frukost på bk! Kan ju inte börja bättre!

Denna morgon vart det fukost med Emma på bk! Våran tradition har det allt blivit! hihi Mysmys! Inge skapa rutorna på bilen heller så det var så skönt så....

Igår kväll fick jag besök av Johanna så vi satt och babbla på som vanligt så det var så trevligt så! ojojjj jaaa! hehe underbart!

Direkt efter jobbet igår vart det att åka till lyviksbärget. gick in på rusta och handlade julpynt för hur mkt pengar som hällst! haha Så ska pynta i butiken! bara jag typ som inte har börjar pynta så är väl dags nu! :)

hoppas mitt paket kommer idag! hehe (A)


Kommentarer
Postat av: Nikoninan

Det var kul att jag fick komma förbi med så kort varsel :p haha inte alla som tar emot en vid en halv 10 xD <3 Det var mysigt :D<3

2011-11-24 @ 11:53:18
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0