FREDAG!

Vart fullt upp till och från så det har varit superduper roligt! Men attans så ont i fötterna jag har efter att ha stått i nya skorna i 8timmar snart! hehe men men man lär pina sig ibland!

Har börjar spela wordfued idag och går galet  bra! eller nja det gör det ju inte! ehee
men lär vara bra träning för mig och min stavning! hehe fast va spelar det för roll när det aldrig fastnar ändå?

Undra va man ska göra ikväll då? Det är ju trots allt fredag! Ska iaf testköra bilen med sina vinterdäck på! Men lite trökigt är det ju dock att jag inte fått på nå fälgar. är vanliga dystra plåtfälgar så den kommer ju tappa sin skarm endel! Hade ju tänkt att jag skulle ha lämnat in den och sätta dit fälgarna som är på sommardäcken på vinterdäcken och så köpa nya till sommardäcken! För de som är på sommardäcken är så kantstötta så är tråkigt! hehe

Jaja vi får se! Kanske kan göra det sen? men har fan ingen tid att göra sånt! Det är tråkigt det.... hehe


men som sagt är han så mkt finare sommarbil än vinterbil! hehe jaja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0