Denna dag började ju allt bra!

Kom till jobbet och så inser jag att jag inta har mobilen med mig! Den ligger kvar hemma... i hallen på golvet! hehe smart EMMIS!

Så man blir ju helt överlycklig av glädje och skuttar runt! hehe typ?

Jajaa men nu kom cassi precis in... Hon har vart och jobbat så hon skulle cykla och hämta min mobil! erbjöd henne att hon kan ta min bil? humm.. själv skulle jag aldrig cykla men snälla syster cyklar och hämtar min mobil och tillbaka till stan sen ska hon cykla hem till sig! ojojj cykeltönten min <3

Glad att jag har min syster iaf! <3

Men fan va kallt det är! håller på att få frys skador snart! hehe iaf!


Kommentarer
Postat av: Cassi

och du är min biltönt ;) <3

2011-11-09 @ 14:06:54
URL: http://ahcassi.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0