Då kör vi 6dagar till!

Ny vecka! Måndag... 7dagar förra veckan. 6dagar denna vecka sen är jag ju ledig p söndag och fy så skönt det ska bli! :) Tror denna vecka kommer gå fort! :) Imorgon blir det frukos med Emma på BK enligt tradition ;) hehe UNDERBART!

Så ska jag försöka simma nå i veckan också! + så har jag värdens träningsvärk i kroppen och vete fan va jag gjort? hehe Fniss*


En sån här vart det till frukost bakom disken! hehe Han inte äta fruksot imorse! Sov så skönt så ville inte gå upp!! Somnade vid en 11 och vakna när klockan ringde kol 08.00 så underbart! Allt känns så bra!
image description

Jaaa undra nudå! hehe ska ringa lite samtal och fixa.... hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0