Bytt abonemang på mobilen!

Hunnit men mkt idag när jag kom ut! köpte både ny bh och matchande trosor... men blir lite iriterad.. de har typ slutat med 70.. alltså omkretts. det är ingen efterfråga på de säger dom.. så fick bli 75 och de är ju för stora runt om... men men va ska man göra? vart iaf nytt!  så han jag till posten hämta ut paket + in på telia och byta abonemang. Hade telia max 25 + mobilsurf! Ändrade abonemanget så det står på Smycken Ludvika AB eftersom jag använder min telefon väldigt mkt innom arbetet! Fick telefonräkning igår och den låg på 990kr då blir man riktigt taggad! hehe nee så härdanefter så står inte nummret på mig! :) eller jo det står ju på mig eftersom jag är firmatecknare och ansvarig över firman men det står inte på mig "privat" eller va man ska säga!

ja mobilsur, fria sms och ja som vanligt fast ett företags abonemnag vart det! Kanon.

Sen så kom anders in här till mig på butiken! haha roligt att se han! han har ju vart i kongo i några veckor men är hemma nu när det är val och massa uppror i landet så då fick inga turister vara kvar så då vart det att flyga hem! roligt att se han =D hihi

Han även köpa mat och åt lunch i skaplig tid idag! hehe underbart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0