Busfrö!

Pappa och annas nyaste familje medlem! Lilla Trixie! sån gosig liten valp! bilden är tagen på pappas FB vart lite impad då han både har lyckats ladda upp en bild och en video på vovsingarna! hehe Känner att jag lär åka till de så jag får busa av mig lite! Trixie växer ju så fort också! Hon är ju snart förbi Disse!


Litet busfrö!

Hehe hoppas Trixie blir "duktigare" på att vara med och fiska än va disse är! Hon bet ju av pappas fiske spö för inte allt så länge sen! Då låg hon på minus! hehe

Idag vart det subway till lunch! hehe Som i fredas men fan det är alltid gått och kakan är ju så underbart go (A) nu är det bara 2timmar och 20min kvar på denna dag! Dagen har gått fort!

Ja nudå! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0