1a advent!

Idag är det första advent och kan inte säga att jag haft/ fått någon julkännsla! hehe

Står i butiken nu! Öppet denna söndag! TREVLIGT! 14.00-18.00 cassi är här och hjälper till också! Jag vill ha ett knäck äpple! mmm

Sovit grymt bra inatt.. Nöjd TJEJ! vakna ganska så tidigt men vad gör det! :) igår kväll var jag ute hos pappa och anna! vart inen lugn lördaskväll! hehe massa god mat. kräfta och massa mumms! och efterätt! toka med hundarna och busa med små kussinerna som var där och herrja!hehe

sen kom jag hem och krypte ner i myskläder i soffan med tecke! Underbart! :) kollade på the OC sån rolig serie.. börja från börjar och kolla på secong 1 det är ju den bästa!

Får bli en väldigt gammal bild p åmig och cassi! Snygga minner lixom ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0