Ska jag trycka in papper i MUN på dig?

YES!!!!! SÅ KÄNDE JAG IDAG NÄR jag och emma var vid ungdomsmotagningen! HATAR STÄLLET

Sista eller näst sista vändan jag kommer vara där. För sen är jag 20 och ska vara på "mödravården" med tanterna istället! Nee riktigt drygt vare på stäöllet! För det kom in en hel drös små ungar (fjortisar) som var så dryga så jag skulle fan tryckt i pappret i mun som de kasta på golvet!

Höll på att smälla av iaf! Usch...

Vi skulle vara där vid 15.00 kommer vi dit så står det en lapp på dörren (är på utbildning) nått sånt! Men vi klampa in ändå och träffa en annan där som sa att hon var på akut tandläkar tid! ÅHÅÅÅÅÅ så vi fick komma tillbaka till kvart i 4a... DÖÖ Men nu har jag icf p-piller... Men lär ta tag i det och byta till spiral

Jaa ätit pappas pankakor så nu är jag mätt å go i magen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0