Intressant inlägg här då!

Kom på en sak när jag gick in på systers blogg! Ser en söt nild på henne och vilken SNYGGARE klädstil hon har fått nere i Göteborg! haha Det är ju sånt som jag skulle kunna ha på mig? Skinjacka är toppen över iet ju! Älskart! Jämfört med förut så hade en sopsäck dugit bra åt cassi för hon har alltid haft noll kännsla för mode! min syster det <3

Det kanske var det som behövdes? Att cassi flyttar långt ifrån sin lilla syster! För då går det ju inte lika lätt att få tag i mina kläder? haha Allt som funnits i min garderob genom alla år så tycker cassi alltid att jag hittar så fina kläder! Snuffan.. Nu har hon börjar köpt egna vardagskläder och inte bara för fest! STålt jag är över min stora syster Cassandra! hihi Snuffegulll Vi syns nog på Måndag då jag och mammsen kommer ner! Grrr så mysigt



KAnske ska skippa ta med mig nå klädes packning på måndag? kan ju snå syster eftersom hon gjort det i alla år! haha Eftersom jag altid älskart att köpa kläder och ha nyss och frächt av allt! hehe Syster börjar komma ikapp allt! Snart äru hemma i Ludvika igen! Gud så skönt!

Kommentarer
Postat av: Cassi

men HAHAHA fan vad söt du är ;) ja visst var den bra söt den jag köpte?: gud vad kul de kommer bli att träffa er imorgon: jaa fan du kan få låna mina kläder bryyyyden ;) <3

2011-05-15 @ 18:43:35
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0