Fredag den 13e... It´s my lucky DAY

Yes it is.... I was born at this day (haha min engelska suger)

Fredag den 13e föddes jag... Fast Fredag den 13e September! Ohhhoooo Min tur dag? Iaf så äre mammas och pappas turdag eftersom de fick en stjärna till unge! hihi Tycker iaf jag själv om mig! typ? EGO!

Nej men min dag har väl vart helt okey? Inge direkt otur? Eller ja det beror ju på om man räknar med den trasiga blinkesen på bilen? Men ny sådan var inge dyr så det vägde upp det en hel del! Sen vägde resten upp sig när jag fick veta att det kommer en säsong 3 av vampire diaries! ÖVERLVÄLLDIGT GLAD!

Såå jaa! Sen har jag fått värdens rivmärke på bröstet av att Emil och jag busbråkade och bråttades så han rev mig! grr elaking! Han ska allt få igen en hel del! hihi

Detta år fyller jag 20 år på en tisdag! SÅ trevligt...

På måndag åker jag till Göteborg med Mamma och får träffa storasyster <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0