Bokstäver som bildar ord, ord som bildar meningar, meningar som bildar onödig text




Hemma hos mamma (som vanligt? ehee)
Mamma är inte hemma just nu, hon är i fagersta och hällsar på en verninna! Så blir hon kvar där över natten! Så henne ser jag imorgon!

Idag har jag hunnit med lite! Vart på möte på banken och gick ju kanon som vanligt! hihi Sen vart och handlat 2pärmar och lite tillbehör! Så ja du, sen har jag och emil vandrat runt typ? Inte vart så mkt mer. Käkat backpotatis mummsigt som vanligt det med?


Jadu... vad ska jag babbla om, mitt trökiga liv? haha ibland känns det som om man har nått att skriva men många gånger svammlar man och bara babblar utan att fatta vad texten går ut på? typ som nu! Bara massa ord men helt meningslöst... Jaa den som läser kommer somna. somnar ju nästan av att bara sitta här och skriva ju!

Vi ska snart kolla på filmen vi hyrde igår, Monster så vi passar på när mamma inte är hemma för den vill hon nog hälst slippa iaf! hihi

Danmark med Familjen Windahl för några år sen? Söta molle! Riktigt mysig bild!
Imorgon så ska jag träffa en Kompis när hennes jobb är slut! Riktigt trevligt att träffa den typen! haha

Ha en trevlig kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0