Åhååå min rygg! åhåå alla andras ryggar!



Gahaaaa slit göra!
Stackars de som jobbar inom flyttfirmor och sånt shit! Det säger jag!

Helt slut och ska däcka i sängen nu strax! Åhååhhh Sova sova mummsigt!

Idag har jag, mamma och emil vart till mormor och morfar och hälsat på eftersom det är mors dag! Träffa älskade hunden Gizzmo och stora missen Emil! haha HAN är så stor! Aldrig sett en så stor katt.... han väger mer än Disse som är en hund!

Känner mig helt slut och en varm dusch skulle vara välbehövligt efter en slitig dag som denn!

Jag har en hämlighet som jag hoppas snart kunna berätta vad det är och jaa! Allt... Men det är ett fullt igång satt projekt och hela min familj är och hjälper mig! Imorgon blir det att hyra lastbil! aaa Får se.. inte många som vet om det! hehe är lite feg och vill berätta så lång in i det som möjligt. Så snart kanske! SNART! hiihi vill bara få ordning på allt och jävlas... men min rygg känns lite kass.. då kan jag tänka mig, emil, pappa, anna och mammas rygg som bärde mer än mig eftersom jag fick vara en dörrstopp! hehe Lyckat för mig men jaa! Nu vet ni... Pssspsss

Känner mig bra  sned så bilden får passa in i det! haha ser ju helt sne ut!

GOD NATT!!!

Nu ska jag duscha av mig skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0