Vill ha en Nallebjörn! Kanske ska bli min egen (A)




Åhåååå!!! Är inte denna onepice söt? hihi är kär i den! hehe
Sagt många gånger att jag ska köpa en men fan, alltså jag vill ha en nu? Den här vill jag ha! Åhååå Men får bli en annna gång! För jusst nu så har jag inte råd att slänga ut pengar på denna skönhet men en annan gång? jaaaa

Eller hur ä den söt? helt fluffig och underbar! hehe





Dagen träning gick kanon! hihi

Trevligt!
Vi var så duktiga (A) Började med att springa på bandet i 20min, sen in och satte mig i "myshörnan" och strecha, sen körde jag mage och en armövning sen vart det 10min till på springbandet! hehe Duktig tjej!!!

Får se när det blir träning nästa vända? Imorgona kanske! Ska höra med Emma vad hon säger! Ingekul att vara och träna själv ju!

Ska även ringa kusin sara och höra om vi skulle åka till blge någon dag! Imorgon typ? träffa lilla söthögen! Hon var jätte fin och söt i sitt permanentat hår! Jag är duktig! haha

Jaaa, vad händer mer idag då?
Håller på att tvätta, så ska ner till tvättmaskinen 20 över 12! Tänkte även att jag skulle diska lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0