Varför ska allt vara så kompliserat?

Tänk va enkelt allt skulle vara om det inte var så kompliserat? humm.... Försöker lägga över en bild på Gizmo till telen. Vill ha en bild på henne där! Men gick inte att bara "dra" över den.. Tur så kom emil precis hem nu så, han säger att allt måste gå igenom itunes.. hur drygt är inte det? ojojj sån seghög jag är. Får se om jag får öve bilden på min älskade vovve! Vill ha den som bakgrund! hihi

Har haft ont i halsen i några dagar men det börjar gå över så blir nog gymmet imorgon! Ska höra med lilla Emma om hon vill med! Länge sen jag träffa min snuffa! hihi Inte bra det!

Älskar denna vovve <3 Hon är 12år och en gammal tant! hihi Men hon har alltid funnits där!

Kom ihåg när hon precis hade flyttat till mormor och morfar då pappa och mamma separerat! Det var vinter.. Gizmo HATADE katter då och mormor och morfar har en katt som heter Emil! Hon var inte så förtjust i han. iaf den vinter så smet hon ut, efter katten, in i skogen! Jag cassi och mormor kuta efter och skrek efter henne....

Vi följde efter hennes fotspår i skogen och ropa... Tillslut så satte jag mig på ett vält trä och grina. Då kommer Gizmo fram, sticker fram huve och kollar på mig och så kommer hon fram trippande till mig cå jag får krama om henne  och så bar jag henne till mormor som hade koppel! haha älskade hund!

Slutet lykligt iaf och Gizmo och katten Emil är nu bästa vänner och båda är gammla, 12 år är båda! Denna hund har gjort mkt hyss i sina dar men hon är den hunden jag kommer minnas i hela mitt liv! Kommer även minnas min älskade hund Disela som också gjort så mkt tok! Disse är så jävla mkt lydigare och roligare att göra konster med! Gizmo är nu gammal och lyssnar inte alls på en! haha Ajaa Gizmo har kunnat hon med!

Denna hund hatar hundgodis (eller gjorde) hon ville ha bragokex!

Appropå den här gammla tanden! så drog hon omkull mig när vi skulle gå ner för en backa när johanna tog kort på henne! haha det var rena isbanan!

Kommentarer
Postat av: E M I A M

Grymt fin hund och skitsnygg blogg ;)

2011-03-15 @ 17:14:52
URL: http://emiam.blogg.se/
Postat av: melinda

Jättefin hund :)

2011-03-15 @ 18:46:44
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0