Snart blire MAAAT!

Mummsigt med mamma och anders mat! hehe Hoppas på nå gått! iaf! Jag har vart ute och gått i 30 min, var riktigt härligt väder då det var kanon! Gick samma vända som när jag och emil var ute och gick (då han höll på att dö av klaga!) Gick mkt fortare att gå själv! hehe Har duschar och sitter här, testade nya balsame som jag köpte igår och det känndes riktigt bra! Så kanon! Har sminkat mig och lär ta tag håret nu snart innan vi ska åka iväg! Lär handla också innan har jag tänkt!


Så lång jag vart? haha


Nej måste fixa mig nu! Annars blir vi sena! Inte bra.... Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Cassi

neeee men det är ju de att dom har lagt upp det för att testa han om han får börja det så, men han har iaf vart på den där ön i flera år :) i slutet tog dom ju livet på han för att dom hade testat det där så många gånger och det blev aldrig bättre med han:)

2011-03-12 @ 16:20:32
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0