Skrynkliga händer! grrr

SÄÄXYY!

Har tagit hand om 1 helt bärg med disk! hehe Fast det är en del kvar än men mkt är nu klart! Mina händer är skrynkliga och riktigt torra... uchääää!

Snart ska jag nog försöka dra till gymmet! Har inte kommit dit än! hehe Fast nu måste jag kuta ner till tvättstugan. Tvättat lite idag! Duktiga mig

Nej måste plocka ihop det jag ska tvätta nu nästa vända! hehe Trevlig dag!

gammal bild! eller från i sommras? Gamla tven hade vi då iaf! Men nu står ju min snygga nya tv där! hehe så snyggt! Men vill ha upp den på väggen men väggarna i lägenheten är hämska? Så vågar inte skruva upp den utefall väggen går sönder så min tv pajar! inte bra!


Jag har grymt ont i mitt vänstra ben efter jag strechar! Får det varje gång? humm undra varför :O

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2011-03-21 @ 14:47:49
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0