Prommenad i det vackra vädret!

Nu har jag och emil kommit in efter en kall promenad ute! Det som var så fint väder men solen han gå ner en del innan vi tog oss i kragen och gick ut! Jag fastnade vid tv, fuskbyggarna var det! Så kunde inte slita mig! Men promenaden var härlig men fan va emil kan klaga? haha han frös och det var halt och jaa, han är ju lite sjukis än så han borde ha klätt sig bättre, men vi var ute och gick en bra vända iaf så det var skönt!
Bus!!!! Idag ska nog jag och emil laga kykling och ris med curry sås! hehe Attans så gött! Emil fick massera mig inna vi gick! SÅ skönt! hehe jag masera han men han vill ju att man ska ta i så hårt så slutade med att jag gick på hans rygg! humm! Men det knakade lite iaf! Duktiga jag!

Kommentarer
Postat av: Ida

sv: OOOhja ;)

2011-03-08 @ 19:38:26
URL: http://idawindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0