Promenad i detta underbara väder! Det gillas



Har precis kommit ur duschen! Sitter med hårinpackning i nu! hihi Så skönt

Har vart ute och gått en långpromenad i 45min, as skönt! känndes helt underbart med sol och allt, hihi underbart! Men jag som är så duktig att klä på mig för mkt eftersom jag är en fryslort kan nog börja ta av mig ett par lager? hehe Vart en aning varmt i kläderna jag hade på mig! Gick med jackan uppknäppt iaf och mina handskar behövdes inte häller? hehe Duktiga mig

Undra vad mer kommer hända denna dag? Jag och emil ska nog iaf försöka städa och fixa så det blir snyggt! hihi Och kanske försöka hinna med att baka? Riktigt sugen på mockaruter och eftersom Emma frästat mig med sina bakningsdagar så måste jag också! hehe Avis på bruttan!


<3

Kommentarer
Postat av: Cassi

JAG KOMMER KOMMA HEM I EN VECKA ÖVER PÅSK BÄSTA DU!

2011-03-22 @ 19:40:01
URL: http://cassi.devote.se
Postat av: emma

haha, BAKA Mmmmmmmmm ;)

2011-03-22 @ 19:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0