ojojjj jag spricker!

Jaaa så illa är det tyP ojojj! Nej nej så illa är det inte! Jag har ätit vart riktigt gått fast riset var för hårt! Det är drygt med fullkornsris eller va det är för nyttigt som emil har köpt! Det blir aldrig riktigt mjukt som vanligt jasminris. Men jag fick i mig nästan allt i magen iaf! Undra vad som mer händer ikväll då? undra om man vågar kolla på "wrong turn" själv? den värkar så läskig!

Sähär sliten ser jag ut idag, eller ikväll efter att ha jobbat! Har tagit ur örhängena direkt när jag kom hem! Jävla hängen är det ju nickel i och det är jag alergisk för så det svider och gör ont ena anning! Men men är man en sån hardcore som mig så klarar jag det! haha


Imorgon kanske det blir träning med Emma! Jadu vem vet! Båda är ju lediga då! haha inte illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0