Nattbesökare hemma hos mig!

Alltid trevligt med någon som sover med mig när inte emil gör det! Vilken tur jag har! hihi Det är min lilla vovsing Diesela! stumpan lilla! Hon är stor som en riktigt nallebjörn nu! Hennes pälls är så goo och stor! burra in huvet i det!

När jag åkte från pappa och anna så låna jag med mig disse för lite nattbesök! Och så tog jag en tur ut till mamma och anders så dom fick träffa lilla Disse, dom har inte träffat henne sen hon flytta till pappa! Så mamma och anders var så glada att dom fick träffa henne så dom satt på golvet och bussa med henne tillhon flåsa och var så varm! Hennes päls är riktigt tjock nu! haha Jag satt för den mästa tiden och lekte med deras ipod! börjar bli riktigt grym på den nu! hehe den är så härligt!

Man kan gömma sig bakom hennes krull! hihi så mjuk!


Just nu går hon runt och vet inte vart hon ska lägga sig! humm, soffan? mattan?, Golvet? filten? eller kanske i emmis knä? siktar på det! haha ska låta henne komma upp och sitta i knä på mig (= Gos vovven min <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0