Mys i gonäs hemma hos Milla och Sibban!



Riktigt mysigt vart det och GRYMT mkt fika också för den delen! haha
Vi åt paj, munkar, anndra saker .. jag tog med mig muffins och browni (som jag åt upp mer eller minder, hehe ) jaa vi var där i nästan 4 timmar! haha bara pratat och haft det så skoj och mysigt! hihi Inte så ofta som alla har tid att träffas! Eller alla, det var jag, johanna och emelie och så klart Milla! hihi Så alla kunde ju inte men vi 4a hade det så trevligt =D Jag höll i benet åt Neo och hade lite dragkamp med han, hade fingret i lite fel ställa så fick tanden i lillfingret! haha Menmen inte är jag bitter! Han är ju inte så stor! alltså i ålder! Lilla bäbisen ju! Så japp trevligt trevligT! vi har pratat från himmer tilll jord! jaaa allt?

jag kan tydligen inte hålla ögonen öppna? haha ajaaa





Vart en riktigt trevlig kväll Lyx torsdag! haha underbart!

Nu strax så ska jag försöka somna! Kan ju vara skönt att somna i tid! hihi och just nu så är det spider man 3, slutet men jaa slutet är bra! hehe

Kommentarer
Postat av: nadja

haha det är sant emmis ;) gäller att stretcha ordentligt efter träningarna! peppa peppa

2011-03-04 @ 09:28:17
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0