Muffins!!!!

Har bakat muffins för ett tag sen.. Eftersom jag aldrig får köpa nå godis för emil så gjorde jag muffins som jag kan gåtta mig med! Fast har inte ätit några muffins än, åt smeten! hehe så muffinsarna får vänta tills imorgon! hehe Emil har redan krypt ner i sängen och nynnar och japp! Nu har filmen börjat A lot like love! jag och emil har kollat på pojken i randigpjamas.. Emil vart sur för han tyckte det var sån värdelös film för det har ett slut som suger! hahaha

Emma har skrivit i sin blogg den hittar ni HÄR och HÄR!

Titta så snygga mina muffins vart då! haha vissa vart lite svullon och svälde över! Attans...


haha vissa är SVULLON! hahaha
Detta inköpte jag igår! slippa ha spagetti i en påse... mkt snyggare och stiligare i dena burk ;)


Kommentarer
Postat av: emma

haha, KNÄPP du är sötis :D !

2011-03-05 @ 22:55:56
URL: http://emmsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0