mos och glass, en bra blandning!

Nu är jag hemma efter en vända i smedjebacken som var så trevligt! Träffa lilla stumpan och äta glass och mos! haha Glassmaskiner var lite vrång och ville inte ge mig någon glass så emma fick krångla med den! Så då ville jag ha mos istället, typ? det är ju ändå samma konsistens? hehe smart jag är! Så mitt under mitt mosätande så får jag glass också för då  började den funka! haha Bra bra blandning! En sked från mos och sen en glass!
Mkt prat med stumpan, så trevligt! lär hitta på nått allihopa som vi har lite planer på! hehe skulle vara kanon ju!
Kom hem och gick ner till tvätten så var handukarna helt dyngsura! humm... irriterande så japp... Men men det löser sig ju alltid!

I have a dream! Nananaa NAAAAA!!!!

Kommentarer
Postat av: emma

Jaa vi lär dra snart :o !

2011-03-29 @ 17:06:52
URL: http://emmsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0