Morgonen början!

Vaknar att någon ringer från elbolaget! fatta inte nå vad han babbla om! Det är ju jag som betalar räkningana därifrån men det är Emil som står på det! Så kanske inte fatta? humm ajaa... hahaha

Sen nu har jag gett mat till den kräsna Disse, hon bara petar och plockar ut de hon vill ha! Men tro hon åt lite iaf! Sen så är hon en aning speciel för när hon äter så vill hon ha en matta, så hon tar maten i mun och lägger ut det på mattan och lägger sig och äter det där! Yes min vovve det!

Nu har jag klätt på mig för en morgon promenad! Varmt påklädd är jag också! hihi Mys, hoppas på att det är en aning varmt!



Kommentarer
Postat av: tina

va fin hon är :)

2011-03-03 @ 09:59:00
URL: http://lipsticklife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0