Min NYA TELEFON iphone 4a VIT!

I am a happy girl! Jag har nu en vit iphone 4a! hehe (dom vita iphone kommer inte säljas förens i slutet av våren? typ! hehe ) AAAA riktigt glad.. men suck så kan jag inte använda den eftersom det är FÖR modern typ? de där jävla mickro simkorten, jag har ju ett sånt stort vanligt? haha så lär bli att gå in på telia imorgon. jag som trodde det var ett vanligt med attans så fel jag hade! hehe


Redan kladdat ner den! hehe flötig som man är! Ajaa tur så sitter ju skydplastet på!



Min "nya" telefon som jag köpte för enbart någon månad sen! Heheh gjorde värdens deal med mamma så nu är telen hennes! haha Kommer sakna den för det har vart grymt skönt utan toch! min tele jag hade innan var ju toch så men jaa, nu är jag tillbaka på tochen igen! hehe Ajaaa mkr bättre tele iaf! Så jag är gladis och kanon nöjd! Ska stå utanför telia kl 10.00!!!!!


Idag har jag inte hunnit skrivit nått! Åkte tidigt til vansbro imorse! kl 11.00 Åkte med Anna upp dit! Hennes systers hus bran ner igår kväll i vansbro.. så jävla ledsamt och tråkigt! Huset såg förjävligt ut! Så hämskt. Och lilla killen på snart 6år vart utan alla leksaker och allt. Så snälla Molle (emils lillebrosa) plockade ihop 3påsar av hans leksak och gav de till Anna som tog med det till dom! Martin vart Sååå glad och börja leka med det på en gång! Plutten! Ahaaa tycker så synd om dom. Men tur så fick de ju med sig lite, lite kort och så fick de med sig datorn ut!Och tänk hur mkt minnen som finns på en dator? Branden startades av bilen, hur det hände vet de inte. den började bara brinna under huven i garaget och spred sig snabbt! Men tur så hade ingen gått och lagt sig och alla tog sig ut!

Det måste nog vara det hämskaste som kan hända, att ett hus brinner ner och man förlorar allt? Alla minen, jaa allt! Usch.

Kommentarer
Postat av: linnea

men shiit, fyfan !! det var verkligen inte alls kul :( vilken jävla tur i oturen att inte någon blev skadad.

2011-03-13 @ 18:33:20
URL: http://krutgunnel.webblogg.se/
Postat av: Nikoninan

Åh vad skoj :) men hur kunde du köpa en vit? :O :P

Åh skulle själv behöva en ny, min krånglar som fasen :/

2011-03-13 @ 18:47:22
URL: http://nikoninan.webblogg.se/
Postat av: Nikoninan

eftersom de inte säljs än ;D <3

2011-03-13 @ 18:48:04
URL: http://nikoninan.webblogg.se/
Postat av: Nikoninan

Ahaa :D najs ! duktig han är robban! :) vad kostade den? :D hoppas den inte är alltför klurig ! ^^

2011-03-13 @ 18:54:33
URL: http://nikoninan.webblogg.se/
Postat av: Nikoninan

sv: jahaa hm jag har för mig att jag har läst någonstanns att vissa har klippt sina gamla simkort innan de skaffat ett microsimkort fast det kanske inte stämmer ^^, Skoj med ny mobil iaf :D Okejj ^^<3

2011-03-13 @ 19:01:33
URL: http://nikoninan.webblogg.se/
Postat av: Nikoninan

haha nej förstår det, bäst du låter bli haha xD haha, nja kanske en hundring eller något ingen aning ^^,

2011-03-13 @ 19:06:13
URL: http://nikoninan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0