Mat i magen! Baksmällan!

Nu har jag och emil precis kommit hem från en vända på stan! Mamma bjöd oss på mat så vi var duktiga och gick dit och gick hem! hehe Det var mamma, robban och hans "flickvänn" tror jag det är? eller på g kanske man ska kalla? haha ingen aning! Och jag och emil! Räksallad för mig som alla andra vänder! Det är så himelskt gått!
Kom precis hem och nu har vi satt på filmen Baksmällan! haha passar ju bra en sån här dag! hihi
hahahah!
Min brors kompis hade tjafsat om att vita iphone 4a finns inte.. går inte att få tag i! hehe attans, den killen har fel? jag har ju en! robban sa, (-jag har ju tillomed hållit i en?) aa det finns folk till allt som sagt! Bus

Dr. Bög! -Baksmällan (ville skriva bög på engelska men kan inte stava till det)

Imorgon blir det att försöka träna och tvätta! Åhååå så jag längtar! hehe Eller?

(
jag måste färga håret! huhu Min jävla utväxt börjar bli enormm så snyggt med vit utväxt när man är mörkhårig?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0