Måndag morgon!

Snart är det sommar! Tiden bara rinner iväg! Snart fyller jag 20år! Ojojj gammal som gatan! har skjussat emil till skolan, och Jaaa han kom i tid idag! Stort +! haha Ska börja sova med rullgardinerna uppe jämt för då kommer han upp ur sängen bättre? hehe

Tänkte att jag skulle träna nu på morgonen men kännde mig så tröttis så jag tar det senare idag! Ta det lugnt och krypa ner i sängen igen och kika på tv/film! Låter inte det underbart? hihilär ta en yogurt tallrik med blåbär också! Är verkligen hungrig för min mage kurrar!

Sovit som en stock! hehe så skönt men somnade bra sent. Gud va många det är som fyller år den här månaden! Mins 1 varje dag! Många dagar är det 3, eller 2 och även 4a (styckna idag på min facebook alltså!) hehe låter som om dom inte skulle fylla år utanför den men de gör dom! hehe Snart så fyller även gullungen Emma år! hehe 20år så hon blir tant före mig! hehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0