Magsjuka! Vilken härlig dag då!

hehehe Jag är iaf FRISk SOM EN NÖTKÄRNA! Det är emil som inte mår så bra! Bäbisen lilla! han håller på att dö typ och hans liv paserar i revy! intressant? Får hoppas jag är med på någon bild! heeh ;) vi var nyss till statoil för att köpa coca cola och salta pinnar!  får hoppas att det inte blir nå... Och inte för min del häller. Men verkar som om många har det? blää

Jobbet idag har gått bra! Ont i mina stackars fötter bara! hehe Inte bra. Men överlever som sagt! Vart en lång dags jobb idag så det var trevligt! Plockat mkt varor och det har vart mkt folk!

Johanna skrev på fb att hon skulle springa ner till tvätten och om hon inte kom tillbaka innom typ 15min ska jag ringa och höra så hon lever! haha goa Johanna <3 lär hålla kolla på tiden! Hoppas det går bra för stumpan med tvätten! ska nog skriva ett sms och höra hur det går? såå, nu är det då gjort! hehe får se om jag får nå svar! hihi

ahaaa kvällens planer vart att kolla på en dålig film som går på tv! Urusel!

Skydiving igen kanske? hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0