Lördagskvällen går mot sitt slut!

Snart är denna lördag över! hehe

Jag och Emil har hunnit kollat på 2 av filmerna som vi hyrt! e tar vi nog imorgon! Först kollade vi på cell 211 riktigt bra film och ja tyvär fälde jag några tårar! Den var bra men konstig! Eller vad ska man kalla den? Alltså, säkert hur filmen är så är det i fängelsen sunt om i värden? det är ju illa. Vakter på sånna fängelsen att dom slår, torterar och rent av misshandlar bara för att de tycker det är kul? Visst vissa tycker man ju att vissa personer förtjänar det! Men dom är ju individer? Människor. De känner också smärta? se relativt bra budskap hur filmen var är nog en hel del sann? Men synd att de dog, han de handlade om, hans fru som var gravid i 7e månaden! Jaaa hämskt! Men en bra film! Absolut

Sen kollade vi på Death at a funeral! Rolig film och jaa, allt hände under den där begravningen? peroner som var höga som hus! Sprang runt naken på taket och haha jaaa de tar död på en människa och sen kommer på att de lägger den manen i kistan med den döde pappan och under själva "sermonin" eller va det kallas? så börjar killen i kistan leva! haha jaaaa en humor film iaf och mkt skratt så klart! hahah

Idag när jag var med mamma när hon hyrde film så täffade vi på min gamla ridlärare! haha hon fråga mamma om jag var hennes dotter? och så sa hon -Hon skulle aldrig ha slutat ridit för hon hade verkligen talang för det! naw japp jag är en duktig ryttare! haha Det måste jag nog allt tacka min kompis Therese som har lärt mig och att jag fått ridit mkt på vidla! Jaa efter att bara ha ridigt en sesong i ridhuset och tränat så har jag ridit mer hos therese! Men nu var det många år sen! haha Ajaa det är väl som att cykla? ridning var bara en kort tid i mitt liv, typ 1år? hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0