Lördag, och solen skiner!

Härligt att vakna och se ut genom fönstret och det är sol! Solen skiner och snön smälter! Det är tipptopp!

Drog iväg till gymmet kll 12 tiden så hemma nu och tar det lugnt innan jag ska hoppa in i duschen! hehe Testa nya balsamet! grrr Volym nu då!  Iaf, gick bra på gymmet men dock gjorde de nya tränings skorna inge bättre för skavsåret! Fick bra ont i hälen... åhååå inte gillar skavsår! 20min på spring bandet sen körde jag på ganska så bra på både mage och ben! hehe duktiga jag!
Måste börja fixa mig inför kvällens jobb! Stå i baren och blanda drinkar! hehe hoppas jag inte förgiftar någon! hehe Nejdaa! Var ju BARA 1år sen sist jag stod i en bar och blanda.. Ajaaa jag kommer nog igång ska ni se! Måste även leta efter nått jag ska ha på mig, svart/ vitt! Hälst ska jag ha kjol, men känner att jag inte har någon snygg kjol som passar? så blir kanske svarta byxor, vitt linne och kavaj! Snyggt va? Stiligt iaf! hehe


Frågan! Hur ska jag ha håret och Vad ska jag ha för skor? :O humm!!!!

Kommentarer
Postat av: Cassi

SNYGGINGEN MIN!

2011-03-19 @ 18:37:44
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0