LååååNg dag

Denna dag har vart lång! Jobbet det gick fort! Dagens bästa inköp är engångshandskar! hahaha som jag nu har använt när jag städat toan! hihi Sen har jag köpt hårfärg idag, får se när jag ska färga bort den hämska utväxten som börjar bli enorm? hehe

Härligt! Har vart mkt efektiv på jobbet idag och städat upp efter alla stökiga kunder! hehe Duktiga jag... Sen imorgon vill jag till smb och äta mjukglass om de har fått igång på shell! haha fråga emma snällst så kanske jag får göra min egna glass! Är inte kung på det, mina  blir helt snea och vinda.

Nu ska jag äta värsta gorme mackan som emil gjort! hehehe den är enorm!

imorgon så ska hyresvärden komma hit och kika lite i badrummet! Nu läcker det ner vatten till surgubben under ocss! hehe stackars han då. Så blir att duscha lugnt nu! hehe

Sen fick jag veta igår att mamma åker till U.S.A hon klarade inte av att vara utan anders i 1månad! haha han har vart borta i 2.5 vecka nu typ! Så den 8e åker nog mamma ner dit och de stannar lite längre än vad anders jobb är där! Så fusk för dom! Ska beställa ett iphone 4a gucci fodral! heheh Vill ha (A)

Nu blir det mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0