Kvällens snabbis! hehe

Jag och mitt hjärte gryn har vart ute och gått en kvällspromenad på jaa typ en 30min eller lite mer? kollade aldrig klockan! Var skönt ute, eller ja kallt ute med jag klädde på mig en hel del! hehe underställsbyxor och mjukisar, fliströja och sen vinterjacka och mössa + vantar! hehe Man måste vara förberedd! hehe

Vi gick upp mot stan och gick runt hela stan typ och hade det mysigt! Prata och skratta och kolla runt! Sen gick vi igenom hela stan och kolade i skyltfönstrerna, eller aa jag gjorde det? hehe vi hade det mysigt! kanske ska börja med kvällspromenader som en kvällsrutin? haha riktigt härligt ju!

Jag och hjärte grynet! hehehe

Hoppas på fint väder imorgon så kanske jag har ork att gå till jobbet! hehe


Tror jag ska sätta mig och strecha nu? Bra skönt ju!

Jag och emma försöker orda en tripp till ikea med våra pojkar! haha Och jaaa emil kan offra sig att följa med! Glad jag blir =D

Kommentarer
Postat av: emma

hihi, philip kan också offra sig , eller är tvungen ;) !!

2011-03-28 @ 12:54:14
URL: http://emmsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0