Hos pappi!!

Hejsan hoppsan! Nu är jag hemma hos pappa och Anna! sitter och kollar på en beck film med cassi, alltid lika mysigt! haha vi snackar om allt från himmel till jord och om filmen och så hoppar vi på något annat ämne! Jaaa som vanligt vill säga! hehe Alltid lika trevligt

Hemma hos pappa! Jag och cassi sitter vid teven nere, det finns så grymt mkt kanaler i detta hus! haha både på tvn uppe och på nerevåningen! Älskar alla kanaler som finns här hehe (A) Finns ju mina kanaler där det går mkt om plastikirurgi! Riktigt intressant det!
Åt jätte god mat här, brocoligratäng som jag höll på att äta ihäl mig på! hehe Mummsigt värre
sitter på cassis dator! Ska kolla om jag kan lägga upp ett inlägg med snyggis bilder som finns på denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0