Hemma efter långtids besök!

FYFAN va god mat jag har ätit! åhååå grrrr Oxfilé, mammas mos och sen rotfrukter! hehe Höll på att dö där ett tag! Emil vart överlyklig när han fick veta att det var oxfilé! Mummsigt god var den... Var mkt prat och skratt och allt mys! Det var jag, emil, mamma och anders sen Johanna och tom och så klart Robban! hihi Alla samlade - syster <3 Vi pratade en massa kul! Tom, emil och anders gick även ut och kolla in fyrhjulingen! haha Tråkigt att sitta stilla för länge? Var  trevligt! Har nu iaf anders volvo för jag är "taxi" så slapp alla smälla ihop sig i min lilla bil! hehe

Nu har jag och emil gosat ner oss (eller jag ska snart) och käka godis och kolla på filmen som vi har kvar från igår! Wall street!!! hii Massa godis! Mummsigt! AAA kvällen har vart kanon! jag ska nog införskaffa mig en ny sak så emil kommer bli SÅ avensjuk på mig! hihi Men sagt att han får låna den (A) Så snäll som jag är!

Nej! Nu blir det film mys, krypa upp brevis emil!

Kommentarer
Postat av: LADY UMBRELLA

svar: härligt att höra! :)

Det är rätt bra med mig, men jag har grymt ont i halsen :/



Vad gör du då?

2011-03-13 @ 10:05:09
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0