Hemma efter en vända med Emma!

Har haft en trevlig eftermiddag med Emma! vi har vart och kikat på stan, kollat igen varje affär mer eller mindre men hittade inget som jag behövde! Dutika jag! Vi var och fikade och vart vid lyviksbärget och haft massa mys! Men vi måste åka till blge någon dag och kika! Var så länge sen!

Var meningen att vi skulle dra och träna imorse men när jag vakna så kändes det som om jag hade mat ända upp i halsen som var påväg ut! Kände mig inte alls bra. så träningen vart inställd! Vädret idag har vart underbart! hade skinjackan på mig idag för första gången i år! Och jag frös inte ihäl!

Japp trevlig dag!

Undra vad jag ska göra resten av dagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0