Heminredning


Min morgon har bestått av tvätt, disk och kikat på heminredning! Fyfan va roligt det är! så roligt har jag det! Lättroad kallas det! Hittade lite smått och gått men inte nåt jag har klickat hem! <Duktig som jag är.

Snön ligger fortfarande kvar! Kan den inte försvinna NUUU! Vill åka till smb och hällsa på Emma och käka årets första mjukglass... huhu Men måste hålla koll på tvätten och vänta tills hyresvärden kommer.  Vet inte nå när han tänkt sig att dyka upp? humm.. jobbigt läga. tråkigt att sitta inlåst här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jobbar inte du?

2011-03-29 @ 11:43:21
Postat av: Emmis

svar anonym; öhöö? joo men inte idag antagligen?

2011-03-29 @ 11:44:29
URL: http://flickanemmis.blogg.se/
Postat av: emma

haha, stackars anonym som får pisk av emmis ;)

Kom å hälsa på gumman ;) !! miss u ;)

2011-03-29 @ 12:17:15
Postat av: Emmis

svar Emma; haha jaaa massa pisk ;) Jaa funderar på det, men har en tvätt i maskin nu :O

2011-03-29 @ 12:20:28
URL: http://flickanemmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0