Helt slutkörd! hehe

Känns så skönt när man har det gjort och kan slappna av! hihi Började min morgon på gymmet! Sprungit och gått på springbandet i 50min! har aldrig gått/ sprungit på ett band så länge! Men idag var det ett sånt bra program igång när jag var där! hehe plastikkirrurgerna! hehe Så intressant så sprang och kollade på det samtidigt så tiden bara rann iväg! Mamma var även på gymmet med sin personliga tränare! haah nu har hon någon som är på henne hela tiden! haha det är bra det!

Själv hade jag en tjej brevid mig som sprang som en dåre så jag försökte hänga på men konditionen är inte så på topp men den är på väg! hehe Känns så härligt! Har inte haft bra kondition sen jag var barn? hade väl inte den bästa då heller eftter som jag altid tyckt att springa är värdelöst? Ajaa nu är den på väg uppåt!

gjorde lite ben och en magövning sen ville jag hem.. jävla mänsvärk... inte gilla.... Justja, hehe när jag sprang på bandet så kommer mamma och ställer sig brevid mig på springbandet ch springer ... så lägger hon märke till mina skor! - Men Emmis, dom där skorna är för tunna i sulan för ditt ben! jag har fått in ett par nya skor du kan testa! så blir upp på stan idag och kika på skorna! Eftersom jag har sånt problem med mitt högra ben så får jag inte gå i för kåga i sula och inte utan mina inlägg! hehe är kass på det.. Men ahr inte bestämt mig om jag ska opperera bent, det kan ju bli bättre men det kan ju även bli värre? det är ju sånt man aldrig vet så jag börjar vela nu... jag kommer ju alltid få leva med ett blått ben eftersom det är svårt att få bort det.. hummm


På Fredag blir det jobb 09.00-16.00
Lördag blir det att stå i baren på Ludvika företagsfesten! 18.30-01.00 typ! Tiden kan variera! haha

Hoppas på driks som förra året! Ojojjj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0