Hejsan hoppsan i det gröna!

Mår kanon! Inte nå sjuk, emil som trodde att jag skulle bli smittad! hehe

Har diskat så bröt av en nagel! yes då blir man ju överlyklig? hehe ö, nee! Idag iaf. Jag och emil åkte till smb och hällsade på Emma på jobbet! Köpte varsin glass också och så slutade emma så hon följde med till nisses och kika! hihi Trevligt!

Sen vart det bil recing på väg hem! hahaha Nera. Men Emma åkte framför oss och emil skrev ett sms till henne! haha jag sa, -nu läser hon det nog för hon tappar lite på gasen och är lite vinglig! pling så får emil ett sms tillbaka! haha Söta gumman! Jag hade rätt att hon skrev sms ;) hihi Sen åkte jag och emil förbi mataffären och köpte chips och dipp och tänkte ha en myssöndag! hha Emil vill gå upp de kilona som ha gick ner under fredagen när han var sjuk! sika problem? Så kom hem och kolla på filmnen och tjocka med chips och dipp! hehe Jag klaga inte!

Sen har jag diskat och så, men finns lite kvar än så ska snart ta tag i det igen! bläää Imorgon blir det jobb 11.15-19.10 trevligt! Hoppas på mkt folk ute i farten då! För det gillas ju alltid! Undra vad jag ska ha på mig? humm,....
Jag vill åka utomlands, Thailand igen kanske? hehe fan va länge sen det var!


Kommentarer
Postat av: Ida

jag kan följa med till thailand (a) haha

2011-03-27 @ 20:17:27
URL: http://idawindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0