God morgon!

Inte på topphumör! Somnade efter 12 idatt och gick upp 04.15! Känns som om det kommer bli en lång lång dag! Känner mig tröttis i ögonen.. inte lykat! Försökte sova redan kl 21.00 då låg jag i sängen och inväntade mig en blund men nej. Låg på spikmatta för den somnar jag jämt på men nej... Sen somnade jag! Kollade sist på klockan och då var den några menuter över 12!!! Sitter nu och driker upp en av emils powerking, jag driker aldrig energidricka för jag tycker det är onödigt och farligt men nu var jag tvungen att få i mig lite energi..... men den går segt, tycker om att lukta på den men inte dricka humm!




Kommentarer
Postat av: Cassi

fy det där skulle inte mamma ha tyckt om!

2011-03-08 @ 21:00:42
URL: http://cassi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0