Fredag, Riktig myskväll!

Hela dagen har vart mysig! hihi Fick emil att vakna vid 14.00 tiden! Jag är duktig och har mina knep! haha Vart inte att hölla nå vatten på han så han vakna! haah Men han har vart trött typ hela dagen?

Vi har vart och handlat mat och så köpte vi 2 burkar (eller va det kallas) som ena som vi ska ha spagetti i och den andra ska emil ha sitt proteinpulver! japp sen vart det subway! hehe mumsigt. Vi har myst och kollat på grown ups, emil har typ skrattat ihäl sig! Jag har sett den en antal ggr nu men lika kul ändå! Nu blir det vampire diaries och sen ska nog jag och emil försöka kolla på social network! tycker den värkar värdelös?



Jappp!! hihi några minuter kvar nu bara! Härligt hihi Fast redan sett de här avsnitten som visas på tv! Men kolla dom med svensk text är ju bra så kanske jag förstår mer! haha Kan ju inte vara så tokigt?

Skönt att Emil är hemma! hihi Men lär nog bli en snabbvända till vansbro skulle jag tro eftersom emil mer eller mindre glömt hela sin plånbok där? hah aattans! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0