Fotografering och permanentat hår! Nice shit



heheheheh Japp, det är var min dag har bestått av!
Började med att Johanna tog kort på mig! Vi båda höll på att förfrysa för vi fick pulsa i snön för att komma dit vi ville fota! hahaha Men vi hade kul och skratta och japp! Sen vart det mat på subway, och sen åkte vi ut till mormor och morfar för att ta kort på Gizmo! Hon var ingen linslus.."att lära gamla hundar sitta"! Hon var envis och vägra sitta still där utan att man stod brevid för när man försökte flytta sig från "bilden" så kuta hon! hon ville inte stå i rampljuset! Men vi fick fina bilder på henne! Vill bara att jag ska få de aj Johanna nu ! hihi Sen åkte jag in till stan för att lämna Johanna och sen åkte jag tillbaka till Gubbo för att permanenta håret på sara! hihi gick riktigt bra, men fan va permanenten luka illa! hahaha men vi hade skoj och jag hade skadeglädje! hehe bråkade med sara, och spruta vatten på henne! hihi busiga jag! Vart att äta först en smotis och sen åt vi äppelpaj och så åt vi orsbågar mellan det också! heheTrevlig dag!

Gizmo gumman! hon är 12år men full i fart! haha Tanten min <3



Jag och johanna försökte även ta kort på rådjur men vet inte om dom tyckte vi var för högljuda när vi smög för dekom aldrig fram! De kom då vi drog! hahaha Tog iaf ett kort genom fönstert, var 5st utanför! hihi



Snygging sara och mormor! haha jag är proffs på att permanenta! hahahaha




jaa och en bild på mig! hahaha haha helt slut efter denna dag! ojojjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0