En unge i minuten!

Det kollade jag på kl 21.00! Alltså det är ju ett skrämande program? Vem vill ha barn när man vet att det kommer göra så ont! Usch va hämskt..... Men sekunden det är klart så känns det nog underbart! Men ändå! Inget man kan baka ur! hehe AAA skräkprogram men är tvungen att se det för de nyblivna föräldrarna när det blir överlykliga! haha aa sen efter det vart det iaf humor Nu blåser vi sverige! hhe Skratt skratt! Snart väntar sängen!

Emil är tydligen ledig från skolan imorgon så sovmorgon för hela slanten då! hihi underbart! Får se om man lykas komma iväg till gymmet något då! kan ju allt vara en bra fråga! Min juice är slut! huhu attans!

Undra om jag ska äta min gurka? heh härligt god kvällsmat (natt mat?) hihi jaa ska nog göra det! Mummsigt ju!



Kommentarer
Postat av: Jane - ROCKBLOGGEN

Man kan få sig ett gott skratt när de ropar att de inte längre vill ha barnet, att de inte vill föda ;D Men det är nog som med piercingar antar jag, det gör jävligt ont, men när man tagit sig igenom det så är det så jävla gött:)

2011-03-22 @ 00:17:21
URL: http://thediarybitch.blogg.se/
Postat av: linnea

Du är ju verkligen såååå snygg :D

2011-03-22 @ 20:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0