Emmis är tröttis och osminkad! hehe

Har precis tvättat av mig allt smink och känner mig lättare! Ojojj jag FLYGER! har läst igen alla mina balsam, alla mina balsam inehåller alcohol (det som inte ska finnas i!) ska höra med Milla om hon har något balsam utan det! Skulle vara kanon! Eller gå upp och läsa igenom ALLA balsam flasker som säljs på Åhléns! Kan ju ha tur, man vet aldrig? hehe

Imorgon blir det gym med Emma och Jennifer! hehe Nu jävlar! Grrr



Jag och emil har kollat på monster inc och sen step up 3! hehehe

Nästa vecka har min pappa ledig vecka så då om det är fint ute så ska vi försöka tvätta min bil! hihi Det skulle verkligen behövas! den som sagt röda färgen är ju knappt synlig! haha den är grå? hehe så snygg!

Kommentarer
Postat av: tina

annars har dom säkert såna balsam där din mamma jobbar :)

2011-03-09 @ 22:32:48
URL: http://lipsticklife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0