Emil är hemma Sova som en stock nu(A)



Imorse vaknade jag av att det var någon som banka på dörren! Tog ett bra tag innan jag fatta vafan äre som händer? så gick up, skrek VEM ÄR DET?
fick inge svarar så kastade på mig mysbyxer och fliströjan... öppna dörren och så står Emil där! haha älsklingen <3 han jobba till 4a inatt i vansbro, tog 6tåget hem och var här kl 09.00 typ! Så jaa! Sp härligt! Jag har inte alls sovit nå bra inatt! Sen nu när man fick krypa ner brevid emil så har jag sovit som en stock tills kl 12! haha snaka om att det vart sovmorgon! härligt! Emil kommer nog sova ett x antal timmar till! Skulle försöka väcka han vid 14.00!

haha nu börja plutten babbla på som en galning! han kan prata mkt i sömnen han?



Nej undra omjag ska krypa ner brevid han och gosa lite! hihi <3

Kommentarer
Postat av: nadja

jo jag vet, strectningen som gör grejen. men det är just det att vi alltid var så noga med den när vi dansade, satt ju o stretcha i alla fall 15-20 min.varje gång. nu känner man att man aldrig hinner det haha. kasst. ska försöka ta tag i det :)

2011-03-04 @ 16:24:53
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0